poniedziałek, 29 czerwca 2015

Nietypowy post :)

Odłóż miecz, wyciągnij swoją talię i przygotuj się na Hearthstone

źródlo


Tak jak mówiłam nowy, dzisiejszy post jest dosyć... nietypowy. Bo dotyczy on gry. I tu pojawi się hasło: tak jestem dziewczyną i gram w gry. A kto mi zabroni? :D


Grą, którą chcę Wam przedstawić jest Hearthstone: Heroes of Warcraft. To logiczna gra karciana. Oparta jest na modelu free to play z systemem mikropłatności, a głównym elementem rozgrywki są pojedynki online przeciwko innym osobom, z wykorzystaniem serwisu Battle.net. Wciągnął mnie w to mój Piotrek i po mimo, że gram już w to dłuższy czas i mam mocne karty... dalej dostaje od niego baty.

Twórcami Hearthstone: Heroes of Warcraft jest studio Blizzard Entertainment, autorzy wielu wielkich hitów, jak choćby serie Diablo, StarCraft, Warcraft i World of Warcraft. Do prac nad produkcją został wyselekcjonowany specjalny, niewielki, zaledwie 15-osobowy zespół. Założenia rozgrywki przypominają te znane z innych gier karcianych, takich jak choćby cykl Magic: The Gathering

Gra nie jest zbyt skomplikowana, bo ogarnia ją nawet mój brat. Gracze wybierają jedną z dziewięciu dostępnych klas postaci z tego uniwersum, a następnie jeden po drugim zagrywają karty ze swoich talii. Efektem tego jest rzucanie zaklęć, użycie specjalnego uzbrojenia lub zdolności, albo też przyzwanie sprzymierzeńców. 
źródło
Podstawowe zasady zabawy są proste do opanowania i jej uczestnik nie musi być ekspertem znającym od podszewki zarówno uniwersum Warcrafta, jak i inne gry karciane. Istnieje także możliwość  wzięcia udziału w bataliach treningowych, mając za przeciwników strategów ze świata Azeroth, takich jak Trall, Uter i Gul’Dan.
Jeśli lubicie spędzać czas na graniu, to odłóżcie na bok Simsy i inne gry i spróbujcie tego. Gwarantuje nie pożałujecie.



Zdjęcia z mojej gry ( z góry przepraszam jeśli są troche nie wyraźne, ale robiłam telefonem) :
Do każdego bohatera mamy możliwość stworzenia własnej talii, która zapewni nam zwycięstwo.
9 różnych postaci pozwala walczyć według własnych upodobań. Ja najbardziej lubię maga, łotra i druida.
A tak się nazywam :) 
Możemy sprawdzić wszystkie poziomy naszych bohaterów jak i zadania na dzisiejszy dzień. 
No to zaczynamy grę. Łowcą gra Piotrek
Każdy z bohaterów ma swoje własne teksty. 


Lubie tą kartę. A Piotrek niekoniecznie :D Może dlatego że jak się ją położy to krzyczy "Witaj! Witaj! Witaj!" głosem robota.
Piotrek lubi robić różne kombinację kart.... aż za bardzo...
Jedna z ulubionych kart Piotrka. Legendarna :D 




5 komentarzy:

  1. Widzę że nie jestem jedyną dziewczyną która gra w takie gry :)

    http://zwykladziewczynazmarzeniami.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takieorginalne posty oby takich więcej było

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) Miło czyta się takie komentarze :)

      Usuń
  3. Spoko gra :D Dawno nie grałam xDD
    No tak, bo czemu nieee xD Też nie lubię tej karty z "witaj" .___. Denerwuje xDD

    OdpowiedzUsuń