wtorek, 16 czerwca 2015

Truskawki wszędzie!


Hej :) Dzisiejszy post jest caały w truskawkach :D Powód? Mama kupiła dzisiaj. I to cały kilogram. No więc zaczęłam kombinować co tu zrobić, bo przecież nie zjem kilograma tak o! No więc wymyśliłam.



1. Galaretka.

Dawno nie jadłam galaretki owocowej. Miałam w planach schłodzić a potem pokroić w małe kostki. Ale stwierdziłam, że w zwykłych salaterkach też może być. Więc zrobiłam dwie truskawkowe galaretki. Dodałam do nich kawałki truskawek i bananów. Nie mogę się doczekać aż będę mogła je jeść!

2. Mleczny Shake

Mlecznych napojów dawno nie robiłam. Ale postanowiłam zaryzykować. Zmiksowałam więc banana, truskawki, mleko i trzy kostki lodu. Mmmm :) Pychota.

Dociera do mnie fakt, że prawdopodobnie jestem maniaczką truskawek. Serio. Jak tylko zaczyna się sezon nie mogę im się oprzeć. Jest tyle kombinacji! Galaretka, napoje, mrożone, w czekoladzie (o tak te bym zjadła ale nie mogę bo ograniczam czekoladę :D ), w cieście, w cukrze. Naprawdę sama pychota! Trochę współczuje mojej mamie, która nie może jeść takich zwykłych truskawek, więc zawsze staram się przygotować je tak, aby też mogła zjeść :)

A mam do Was pytanie: Jakie jest wasze ulubione danie z truskawkami ?

Truskawkowego wieczorku ;)


2 komentarze:

  1. O matulu, a teraz to mnie się tego zachciało xd Zwłaszcza takich truskawek w czekoladzie... Mniam!!! <3
    W sumie chyba najbardziej lubie zwykłe truskawki ze śmietaną. Takie mniamniuśne :D <3
    Smacznego :* <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Truskawki mniam pychotka :D
    http://polskiegi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń