niedziela, 12 lipca 2015

Co nieco o...mnie :)

Ok. Ten post musi chyba zaliczyć każdy bloger. Przynajmniej tak myślę. To chyba logiczne, że chcemy dowiedzieć się czegoś o osobie, która siedzi i stuka w te literki na klawiaturze. No więc i ja postanowiłam coś z tym zrobić.

Trochę faktów o mnie!


1.       Jak już wiecie, mam na imię Kasia.
2.       Mieszkam (jeszcze) w Ozorkowie.
3.       Jeszcze, bo niedługo wyprowadzam się do Opola.
4.       Mam (niestety) młodszego o 4 lata brata. Dalej twierdzę, że kiedy go nie było to były moje najpiękniejsze 4 lata życia.
5.       Bzdura. Najpiękniejsze lata mojego życia zaczęły się 12 marca 2012r. Bo od tamtego dnia jestem z Piotrkiem <3
6.       Moja najlepsza przyjaciółka Magda mieszka w Olsztynie. (ją też ściągam do Opola. Znaczy no... próbuje bo cholerka jest uparta. )
7.       Uwielbiam rysować. Zaczęłam w trzeciej klasie gimnazjum i rysuje dalej. Nie mówię, że mam wielki talent bo ciągłe sie uczę nowych rzeczy i technik. Ale oddanie się tej pasji poskutkowało kilkoma wygranymi konkursami w technikum.
8.       A właśnie! Skończyłam technikum informatyczne.
9.       Kocham czytać. Cała kolekcja moich książek jest tutaj. No paru sztuk brakuje. Ale i tak wiem, że będę ją rozbudowywać o kolejne dzieła.
10.   Pisze. Nie ,nie tylko tego bloga. Opowiadania. Fantastykę. Ukłon w stronę Magdy.
11.   Tańczę. Wbrew pozorom to najlepszy sposób na wyładowanie energii . Jasne można pobiegać, ale ja nie bardzo mogę booo...
12.   Mam astmę. Od dziecka. Każdy wysiłek fizyczny skutkuje brakiem oddechu. I na przykład omdleniem. Leki...? Zapomnijcie, że coś pomagają.
13.   Uwielbiam zwierzęta. Nie tylko małe słodkie kociaki.
14.   Uwielbiam jeździć konno. Siedzenie w siodle daje mi wiele radości. Strasznie tęsknie za tym uczuciem.
15.   Mam psiaka. Wabi się Reks i w sumie to raczej pies mojej mamy. Skubany czasami jest nie do zniesienia. Ale jak coś chce to jest całkiem inna sprawa J
16.   Mimo, że mam 20 lat uwielbiam oglądać bajki. A kto mi zabroni?
17.   Moim żywiołem jest woda. Mogłabym siedzieć w niej całe dnie. Kocham pływać i każdy wypad nad wodę, daje mi ogromną radość.
18.   Byłam harcerką.
19.   Zbieram pocztówki.
20.   Uwielbiam muzykę. Nie będę mówić kogo najbardziej bo moje gusta muzyczne są tak pomieszane, że stwierdzicie, że oszalałam.
21.   Pierwszy blog jaki założyłam był opowiadaniem o Hermionie i Draco. Błagam nie wnikajcie.
22.   Strasznie lubie gry komputerowe. Nawet samochodówki. Co za kretyn stwierdził, że dziewczyny nie powinny grać w takie gry?! W niektóre strzelanki jestem lepsza niż mój brat.
23.   A pro po strzelania. Umiem strzelać... ale tylko z wiatrówki.
24.   Moim ulubionym przedmiotem w szkole zawszy był język polski. I plastyka.
25.   Ze starych ubrań staram się zrobić coś nowego. Torba z jeansowych spodni czeka na uszycie.
26.   Wywołuje zdjęcia. Może to dziwne, ale tak już mam. Najpiękniejsze chwile mam w albumie na półce. Każde zdjęcie ma jakąś historię i jest dla mnie szczególnie ważne.
27.   Posiadam Aska.
28.   Posiadam Tweetera.
29.   Mam Tumblr’a. Aczkolwiek nieaktywnego.
30.   Planuje założyć Fanpage’a na FB.
31.   Podobno jestem wredna. Magda tak mówi. Ale ona sama nie jest lepsza.
32.   Nie lubie alkoholu. Wręcz nie cierpie! Bawić się można bez niego. Za dobrze wiem, co alkohol potrafi zrobić z człowiekiem. Oj za dobrze.
33.   Chce mięć tatuaż.
34.   Pisałam pamiętniki. Zawsze to była jakaś odskocznia.
35.   Mam pluszaki z dzieciństwa. Siedzą sobie na półce. Dostaną je moje dzieciaki za kilka lat.
36.   Nie chodzę na imprezy. Nie lubie klubów. Jeśli mam być na jakieś imprezie to tylko na takiej z Magdą i Piotrkiem.
37.   Większość dnia spędzam przed laptopem.
38.   Wierzę, że nad naszym losem czuwa... ktoś lub coś. Obojętnie czy nazwiemy to Bogiem czy kosmitami. Równie dobrze możemy być jedna wielką grą w simsy. Dobrze, że nie mam basenu...
39.   Uwielbiam motyw KEEP CALM.
40.   Mogę nie jeść słodyczy przez dłuższy czas. Ale jak już coś słodkiego wpadnie mi w ręce...
41.   Nie obchodzi mnie co jest modne. Ubrania dobieram tak, żebym się w tym dobrze czuła a jednocześnie ładnie wyglądała.
42.   Jak byłam mała chciałam zostać przedszkolanką.
43.   Strasznie lubie gotować. Eksperymentować w kuchni. Nie zawsze pozwalają mi na to sprzęty.
44.   Jedną z moich ulubionych potraw jest Leczo. Potem naleśniki, sernik, frytki.
45.   Czasami napiję się napojów gazowanych, ale są one mi za słodkie.
46.   Uwielbiam oglądać filmy. Zwłaszcza z kimś.
47.   Strasznie lubię szybkie samochody.
48.   Chciałabym się nauczyć walki na miecze.
49.   Chciałabym kiedyś kupić sobie rolki.
50.   Mam jeszcze jedną przyjaciółkę Tobi... ale świat nie jest gotowy aby ją poznać :D 
51.Uwielbiam moich czytelników. <3 Jesteście wspaniali naprawdę. Każdy post piszę z myślą o Was. Bez Was, ten blog by nie istniał. 

Jeśli macie jeszcze jakieś pytania, to śmiało. Na każde odpowiem :) 

Trzymajcie się ludki :) 
(Następny post koło środy)
((Zostaw po sobie ślad:) ))

5 komentarzy:

  1. Mamy sporo wspólnego! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahah, tyle faktów xD Ej! No jestem uparta, no! Wiem o tym, ale nie musisz rozpowiadać, za dużo informacji...za dużo mówię!!! XDDDDDDDDD
    Muehehehehe <3
    Chrzanić ludziów! Możemy oglądać bajki, nikt nie zabroni! Bajki są zajebiaszcze :D
    I tak...jesteś wredna. Pozdrawiam. XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie no super fakty! ;) Ale wiem, że astma jest cholerstwem i to chyba szatan wymyślił ;) Też lubię szybkie auta, chociaż wolę terenowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świat nie jest na mnie gotowy... dlatego trzeba go przygotować, żeby mnie godnie przyjął >D
    Taaak! Niech żyje woda! Też bym w niej mogła siedzieć dotąd, aż zacznę się rozpuszczać XD
    I mam nadzieję, że jeszcze razem pozdzieramy sobie kolana na rolkach :)
    Co do gier się zgadzam. Albo jestem babochłopem. Nie wiem XD
    Jak dla mnie genialny post (wcale nie dlatego, że ja tam jestem, a skąd XD)
    Oby takich więcej :)
    ~Tobi

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahahah. :) Wiele faktów o Tobie zgadza się ze mną.
    Kiedy czytam Twoje posty czuję, że piszesz z lekkością, starasz się aby każdy post był idealny i dopracowany. Czuję się tak, jakbyś siedziała razem ze mną i opowiadała o sobie. I to właśnie lubię.

    OdpowiedzUsuń