czwartek, 23 lipca 2015

Jurassic World- recenzja

Zapraszam Was do przeczytania pierwszej filmowej recenzji. A konkretnie to o...

Ok. Długo się wstrzymywałam, żeby obejrzeć ten film. Jest kilka filmów, których nie widziałam od ich premiery, między innymi F&F7, Focus, Minionki, Chappie, bo strasznie chciałam je obejrzeć z Piotrkiem. Nie lubie oglądać sama filmów. Ale przełamałam się i obejrzałam Jurassic World. I wiecie co? Nie żałuje! 


Zacznijmy od fabuły. Od wydarzeń ukazanych w "Parku jurajskim" mija 22 lata. Wyspa Isla Nublar wyposażona jest w pełni działający park rozrywki, w którym żyją przywrócone za pomocą wstecznej ewolucji dinozaury. Genetycy parku przez połączenie materiału genetycznego między innymi tyranozaura, karnotaura i raptora stwarzają nowy gatunek dinozaura. Zwierzę, nazwane Indominus rex, poza przerażającym wyglądem wykazuje niespotykany poziom agresji, a przy tym potrafi zmieniać kolor skóry, by upodobnić się do otoczenia. Ma służyć jako nowa atrakcja Parku i przyciągnąć większą ilość spragnionych mocnych wrażeń turystów. Dinozaur wymyka się spod kontroli, co wprowadza chaos na wyspie.Niby to samo, a jednak inaczej. 

Mamy fabułę, pora na obsadę.
Chris Pratt gra główną rolę męską w filmie. Poznajemy go jako tresera raptorów. A z jakich filmów go kojarzyć? No między innymi z „Strażnicy Galaktyki” 


A główna bohaterka? Ta rola przypadła Bryce Dallas Howard. Szczerze powiem, że podobała mi się jej gra w filmie. No ok ale z jakich filmów znamy tą panią? A no z takich filmów jak „Saga "Zmierzch": Zaćmienie” gdzie grała Victorie, „Terminator: Ocalenie” gdzie zagrała Kate Connor, „Spider-Man 3”gdzie wystąpiła jako Gwen Stacy. Ja kojarze ją jeszcze z jednego filmu powstałego w 2004 roku. A mianowicie „Osada”.Pamiętam, że bardzo lubiłam ten film...chociaż był dziwny. 

Oprócz nich w obsadzie znajdziemy takie osoby jak:
-Ty Simpkins ( kojarzycie chłopaka w „Iron Man 3” ? No to właśnie on)
-Nick Robinson (akurat on nie grał wcześniej w niczym szczególnym chyba)
- Omar Sy („X-Men: Przeszłość, która nadejdzie „)
-Irrfan Khan („Niesamowity Spider-Man „ „Slumdog. Milioner z ulicy „) 


Więc jak to oceniam? W skali 0/10 daje mocne 9.5. Film mi się strasznie podobał i jeśli ktoś jeszcze go nie obejrzał, nie popełniajcie mojego błędu i obejrzyjcie jak najprędzej 



2 komentarze:

  1. Super, recenzja też oglądałam ten film i jest naprawdę ciekawy, film jest trochę straszny, no ale warto go obejrzeć. Bardzo fajnie opisałaś ten film i aktorów grających w nim. Pozdrawiam.
    http://kenia0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa recenzja. Moja siostra była na tym filmie i powiedziała że jej się spodobał, ale ja się boję takich filmów :D

    Zapraszam do siebie : https://zwykladziewczynazmarzeniami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń