poniedziałek, 20 lipca 2015

LBA oraz pierwsza recenzja książki

No hejka. Tydzień zaczynamy pozytywnym nastawieniem i masą pomysłów na nowe wpisy. Oby mi na nie czasu starczyło.

Ok zacznijmy oooooddddd: 
Okazało się że dostałam nominację od Happy  (Z jej bloga również pochodzi powyższy obrazek). Cieszę się bardzo i dziękuje :) To moja pierwsza nominacja do czegoś takiego i serio się cieszę :)


Ok ok pytania: 

1.  Czy dla przyjaciół zrobiłbyś/zrobiłabyś wszystko?
Tak, owszem

2. Gdzie znajdujesz inspirację?
W tym co robię. W tym co widzę. Czasami pomysły nachodzą mnie całkiem spontanicznie i wtedy tylko zapisuje sobie w zeszycie wszystko żeby nie zapomnieć

3. Dlaczego założyłaś/ założyłeś bloga?

To był spontan :D Siedziałam z Piotrkiem na Skypie i stwierdziłam "A założę bloga". Lubie pisać i daje mi to wielką radość... i nudziło mi się w domu :)

4. Jakie ciekawe książki polecasz?

Zależy kto co lubi czytać. Ale polecam serie Darów Anioła. Serio jest mega.

5. Jaki jest twój ulubiony film?

Obecnie? Chyba Kosogłos... 

6. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Gadać z Magdą, Piotrkiem i Tobi. Grać w gry na laptopie. Pisać. Rysować. Czytać.


7.  Gdzie znajdujesz inspirację?

byłoooo

8. Czy przeżyłbyś/przeżyłabyś miesiąc bez internetu?

Yyyy...nie

9. Wolisz dawać czy dostawać prezenty?

Z dobraniem mi prezentu jest ciężko więc wole dawać

10.  Lubisz zakupy?

Nawet :) Ale to wygląda tak:
jesteśmy z Piotrkiem w Manufakturze 
Piotrek:Kochanie chodź kupimy Ci jakąś bluzkę.
Ja: Nie, nie chce mam pełno w domu.
Piotrek: No to może coś innego?
Ja: a może jakąś grę?


11. Czy podoba Ci się nasz blog?
no nawet :) jest ok :) 

No to teraz pytania dla nominowanych:
1.Jakie jest Twoje największe marzenie?
2.Gdybyś mogła zmienić jedną rzecz w swoim życiu co by to było?
3.Gdzie chciałabyś spędzić te wakacje?
4.Co by było gorsze życie bez kompa czy bez telefonu?
5.Jaki jest Twój ulubiony sport? 
6.Kim chcesz zostać w przyszłości?
7.Na czyj koncert chętnie byś poszła?
8.Kto jest twoim autorytetem i z kogo bierzesz przykład?
9.Ulubiony serial?
10.Z jakim aktorem bądź aktorką z tego serialu chciałabyś spędzić dzień?
11.Jaka aktualnie jest Twoja ulubiona piosenka?

A do odpowiedzi nominuję : 
Creamshine :) Bo tak :D
In Bookland  za te ciekawe recenzje
Odkryć tajemnice książek Za "Książkę bez sensu" którą usiłuje dostać w swojej księgarni
Madzia :D Bo Ci się w domu nudzi :)

Ok pora na drugą część dzisiejszego posta :)
Wybrałam się dzisiaj do Biedronki. Specjalnie po pewną książkę. Każdy chyba zna "Zniszcz ten dziennik" Przedstawiam Wam "Nie jedz tej książki" czyli kolejną książkę rozwijającą naszą wyobraźnie.

"Co możesz zrobić z tą książką? Wypróbować! Podrzeć! Zgnieść! Zmieniać po swojemu! Ochlapać! Posklejać! Zabazgrać! Uderzać nią w coś! Zamaskować! Zakopać! Zmoczyć! Ozdobić! Nosić na sobie! Polubić! Rób co chcesz tylko jej nie jedz!"
Miałam pewne obawy co do kupna tej książki. Ale postanowiłam zaryzykować i... od razu ją polubiłam. W biedronce do kupienia za 18 zł. Oryginalna cena to 24,90 zł. Zadania są zabawne, ciekawe i naprawdę mam wiele pomysłów na ich interpretację. Nie mogę się doczekać zabawy z tą książką! 




Ok to tyle na dzisiaj :) idę tworzyć kreatywną destrukcję :) 
trzymajcie się :) 


3 komentarze:

  1. Świetny blog <3
    Ciekawe odpowiedzi ;)

    Obserwuję i liczę na rewanż

    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe odpowiedzi.
    Ile jest tych "kreatywnych książek" do niszczenia? Ciągle widzę jakieś inne.
    [blog]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj sporo... "Zniszcz ten dziennik" "Zniszcz ten dziennik wersja kieszonkowa na wakacje" "To nie książka" "To nie jest książka" "Nie jedz tej książki" "Książka bez sensu" i jeszcze kilka ale nie pamiętam tytułów.

      Usuń