sobota, 4 lipca 2015

Mały szał zakupów.

No hejka :) Sobota, słoneczko przyjemnie grzeje, więc wybrałam się z mamą na małe zakupy. I jestem zachwycona nową ofertą BIEDRONKI.
Chciałabym więc Wam pokazać trzy cudne rzeczy z tej oferty.

1. CELEBRITY TATTOOS
Metaliczne tatuaże. HIT tego lata! Opakowanie kosztuje 10 zł. i zawiera dwa zestawy tatuaży. Wyglądają jak bransoletki, naszyjniki. Są ekstra! Dziewczyny serio polecam! mega sprawa.

2.BALSAMY DO UST BODY CLUB.
Zanim odpakowałam, już czułam zapach truskawek. Na ustach utrzymuje się długo, jest przyjemny. No i uwielbiam truskawki! Mam delikatne usta z tendencją to pękania. I szczerze, to jestem naprawdę zadowolona z balsamu :) 


3.STANIK SPORTOWY.
Tak, tak i jeszcze raz tak! Długo na to czekałam i wreszcie się doczekałam. Kolory? BOSKIE! Wygodny? OGROMNIE! Cena? 20zł! Ja jestem strasznie z niego zadowolona. Jeśli lubicie sportowe staniki, zapraszam do Biedronki. Jeśli nie lubicie, lub nie miałyście... może warto się przekonać? ;)





6 komentarzy:

  1. Yay, tyle rzeczy :D Uroczo :D W sumie ja jeśli już, to może taki balsam...? No, się zobaczy xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Te tatuaże są świetne, mam je na swojej liście 'do kupienia', a przy okazji fajnie znaleźć kolejną blogerkę z Ozorkowa. ;p
    robertakaaa.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :) Mnie również jest miło :) Mam nadzieję, że będziesz czasami tu zaglądać :)

      Usuń
  3. te tatuaże są super ;p sama mam zamiar je kupić ;D http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę gorąco polecam. Wyglądają jak egipska biżuteria ;)

      Usuń