środa, 29 lipca 2015

Moje trzy ulubione seriale

Dzisiaj tak siedziałam i zastanawiałam się, co tu dzisiaj napisać na blogu. Tydzień zabiegany, więc kiedy znalazłam chwilę wytchnienia usiadłam do laptopa. I tak myślę, myślę. W telewizji zobaczyłam reklamę serialu i... mnie olśniło.
Kiedy jestem chora i nie mam siły totalnie na nic, odpalam sobie na laptopie jeden z moich ulubionych seriali i oglądam od początku do końca. I tak w kółko.A więc zapraszam do czytania.

3 moje ulubione seriale 



The Vampire Diaries.




Tak w sumie to Pamiętnikami Wampirów zaraziła mnie koleżanka z klasy w technikum. Kiedy zaczęłam oglądać były już dwa sezony. Więc korzystając z każdej chwili wolnego czasu, nadrabiałam jeden odcinek za drugim. Jedne postacie lubiłam, potem nie, a potem znowu tak. Inne wyzywałam i szczerze to nie mogłam się doczekać kiedy ich zabraknie w serialu. Na jesieni wychodzi siódmy sezon... ale szczerze mam mieszane uczucia. Głównie dlatego, że zabraknie głównej bohaterki-Eleny. No i co ten biedny Damon zrobi? Chociaż w sumie jak to on możemy się spodziewać wymordowania połowy miasta.... Serial ten odegrał sporą rolę w mojej prezentacji maturalnej z języka polskiego. Nie chciałam brać typowych tematów więc wzięłam wampiryzm. Dostałam 100% . Radość.





Once upon a time.

 Kto mnie tym zaraził...? Chyba nikt. Znalazłam ten serial przeglądając kiedyś tumblra. Generalnie serial jest fajny. Za sprawą klątwy wszystkie postacie z bajek jakie znamy, trafiają do naszego świata i zapominają kim są. Uratować ich może tylko córka Śnieżki i księcia- Emma. No ale to jest bardziej skomplikowane niż by się wydawało. Ale serial ma cztery sezony, niedługo wychodzi piąty. I mnie się podoba. Naprawdę. Oprócz głównych postaci jak Śnieżka, Książe, Zła królowa, Bella, poznajemy  Else, Ane i Kristoffa z Frozen, Frankensteina, Mullan i całą resztę postaci. W nowym sezonie ma być Merlin i Merida!!













Game of thrones. 

Błagam powiedzcie, że Jon Snow przeżyje! I nie to wcale nie jest dziwne, że oglądam takie seriale...Chyba... Jakiś czas temu zrobiłam sobie powtórkę. I pięć sezonów obejrzałam w kilkanaście dni. Dajcie mi szósty sezon noooo.... Tam są smoki... a ja lubię smoki. Ogólnie cały serial bardzo mi się podoba.





No i tak to wygląda. Moje trzy ulubione seriale, które mogę oglądać w kółko i w kółko. Z wielką niecierpliwością czekam na nowe sezony i nowe odcinki. A Wy co oglądacie? Piszcie w komentarzach :) 


3 komentarze:

  1. Pamiętniki Wampirów *-* Enzo, Elena i Stefan <333 Jeju na mam bzika na punkcie tego serialu :o

    Zapraszam do siebie : http://zwykladziewczynazmarzeniami.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  2. Gra o tron *o* Uwielbiam ten serial :)
    http://welcomeinourworld13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń