niedziela, 25 października 2015

KONKURS!!!

Hej kochani! Tydzień dobiega końca tak jak i październik. A niedawno się zaczął. No cóż. Piszę do Was dzisiaj bo postanowiłam zorganizować mały konkurs. Pora się sprawdzić i w czymś takim. No to co ? Zainteresowani?

KONKURS

Ogłaszam konkurs plastyczny! Do wygrania jest szkicownik z ołówkiem. Rysuje się na nim dobrze. Sama mam drugi taki i jestem z niego bardzo zadowolona. 




Warunki konkursu:
1. Zaobserwuj mojego bloga.
2. Zalajkuj mój Fanpage. 
3. Nie musisz mieć talentu, nie musisz uczęszczać na akademie sztuk pięknych. Wystarczy,że narysujesz coś, co Twoim zdaniem zagwarantuje Ci wygraną i wyślesz obrazek na mojego maila (kasia.ruda.25@gmail.com) z dopiskiem KONKURS PLASTYCZNY.
4. Nagrodę wysyłam tylko na terenie Polski,
5. Czas trwania konkursu 25.10.2015-7.11.2015.
6. Wyniki poznacie już 8 listopada na blogu i na Fanpage'u.

Pozostaje mi życzyć Wszystkim powodzenia :) 
Nie mogę się doczekać Waszych prac :) 

3 komentarze:

  1. Zgłoszenie wysłane.
    Obserwuję i polubiłam fp pod nazwa Zuzanna Piotrowiak.

    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłoszenie już wysłałam, zalajkowałam i zaobserwowałam :) jakoEdyta Radziewicz.

    http://bibliotekaslow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to nawet kota i pandy nie umiem narysować ale powodzenia wszystkim! :D

    OdpowiedzUsuń