poniedziałek, 30 listopada 2015

Co kupić na prezent i jak nie zwariować?

Okres przedświąteczny od zawsze kojarzył mi się głównie z lataniem po sklepach. Mama robiła za kupy do lodówki na te parę dni wolnego, ja z bratem latałam po sklepach szukając prezentów. I zawsze był problem, bo nie wiadomo co komu kupić. Czy prezent się spodoba, czy osoba obdarowana będzie zadowolona. Do tej pory po głowie chodzą mi pytania czy mamie, bratu, Piotrkowi,czy Madzi trafie z prezentami. Ale przecież nie tylko ja mam takie problemy. Boryka się z nimi większość osób. Więc postanowiłam zrobić posta o tym, jak nie zwariować podczas gorączki zakupów świątecznych.


Jak zaplanować kupno prezentu?
źródło


Usiądź z kartką papieru przy stole. Napisz na niej imię osoby dla której planujesz kupno prezentu. A potem wypisz jej zainteresowania. Czy lubi czytać? Może gra w gry? A może uwielbia rysować? Zapisz wszystko to co lubi a po myślniku prezent jaki by odpowiadał do tego.
Na przykład, lubi rysować- zestaw jakiś super kredek.
Potem po prostu wybierz najlepszą propozycję. Ja robię tak zawsze.

Gdzie szukać?
To zależy od tego jakiej kategorii prezent wybieracie. Zawsze ciekawe propozycje prezentów, oraz ciekawe promocje ma Empik. Tam kupicie prezent dla mola książkowego, artysty, fana muzyki, gier, filmów. No ale ja do Empika trochę mam... Zawsze zostaje zamawianie przez internet. Lub po prostu poszukanie w księgarniach, sklepach z grami, sportowymi.

Propozycje prezentów
Jeśli już naprawdę nie macie absolutnie żadnych pomysłów na świąteczne prezenty dla najbliższych, zawsze można skorzystać z listy prezentów, które zawsze się sprawdzają.

DLA DZIEWCZYNY :
-Kurs makijażu.
-Biżuteria.
-Książka ulubionego autora.
-Perfumy.
-Szkatułka.
-Słodkości.
-Zestaw do stylizacji włosów.
-Zestaw do czekoladowego founde. (Bo jaka dziewczyna nie lubi czekolady? )
-Kobiecy wizytownik.
-Czytnik eBooków.
-Róża w krysztale z dedykacją.

DLA CHŁOPAKA:
-Akcesoria komputerowe.
-Perfumy.
-Książkę.
-Eleganckie pióro.
-Słodycze.
-Zegarek.
-Kubki.
-Czytnik eBooków.

DLA RODZICÓW:
-Krawat dla taty.
-Zestaw manicure dla mamy.
-Kolacja dla dwojga.
-Biżuteria dla mamy.
-Zegarek dla taty.
-Wyjazd dla dwojga.
-Portfele.
-Weekend w spa/ romantycznym miejscu.

DLA DZIECKA:
-Samochodzik.
-Lalka.
-Wyprawa na tor gokartowy. (To trochę dla starszych dzieci)
-Rowerek.
-Nauka jazdy konnej.( Też dla trochę starszych dzieci)
-Wypad rodzinny na laserowy paintball.
-Rolki.
-Dom dla lalek.
-Przytulanki.
-Kolorowanki.

Jak widać, jestem przeciwniczką kupowania dzieciom zabawek wprowadzających do technologi. Nie ukrywam tego. Ja nie miałam tego i jakoś przeżyłam, jak większość z nas.

Mam nadzieje, że chociaż trochę pomogłam Wam w ogarnięciu tej zakupowej gorączki. Mam też nadzieję, że spędzicie cudowne święta, takie istne z bajki.


7 komentarzy:

  1. przydatny post :) niestety ja już trochę zaczynam wariować, niby nie mam dużo osób, którym w tym roku coś podaruję, ale jednak brak oryginalnych pomysłów już mnie wkurza

    OdpowiedzUsuń
  2. Lepiej nie dawać dziewczynie kurs makijażu, to mogło by coś sugerować...
    No i nie wszyscy tatusiowie noszą krawaty. Przynajmniej mój nie.
    bibliotekaslow.blogspot.com Zapraszam na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieciom zawsze najłatwiej wybrać prezenty xD Jezz...tylko raz kupowałam prezenty dla wszystkich... Ale to pewnie temu, że u nas z reguły są tylko drobne rzeczy, bo wtedy nie ma kasy, a ja nie pracowałam, więc...no xD Ciekawy post i naprawdę przydatny :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z tych wymienionych rzeczy najbardziej bym chciała zestaw do stylizacji włosów no albo jaka dziewczyna by nie chciała dostać zestawu do makijażu:) Pszczółka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przydatny post :)
    Pozdrawiam ! http://daretodreamresponsibly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysłowe i przydatne :D
    Mogłabym się delikatnie kłócić co do perfum, bo z doświadczenia wiem, że nie zawsze się trafi zapach, który pasuje obdarowanemu
    Ale reszta ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysłowe i przydatne :D
    Mogłabym się delikatnie kłócić co do perfum, bo z doświadczenia wiem, że nie zawsze się trafi zapach, który pasuje obdarowanemu
    Ale reszta ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń