czwartek, 10 grudnia 2015

Przygotowania do gwiazdki- dekoracje DIY

Zbliża się gwiazdka. W tym całym zamieszaniu, ja po prostu uwielbiam świąteczne ozdoby. Nadają urok całym świętom. Światełka. Choinka. Wszędzie jest tak kolorowo i cudownie! Co najfajniejsze dla mnie, to własnoręczne robienie ozdób. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać, pomysły na wspaniałe dekoracje, które będziecie mogli wykonać samodzielnie w domu, a które na pewno dodadzą uroku świętom.

Nie wiem czy w tym roku będę miała choinkę. Mam po prostu za mało miejsca. Więc taki pomysł jest świetnym rozwiązaniem. I fajnie wygląda!

Potrzebne wam będą: stare żarówki, kolorowy brokat, klej, wstążki.
Instrukcja: brokat wsypujemy do miseczki. Żarówkę dokładnie myjemy i osuszamy. Następnie za pomocą pędzelka nakładamy na nią klej i zanurzamy w brokacie. Zawiązujemy kolorową wstążkę przy końcu i gotowe – oryginalna ozdoba na choinkę jest gotowa.

Do wykonania takiej bombki, potrzeba jedynie szklanej bombki, kleju i... soli kuchennej. Proste w wykonaniu a efekt naprawdę całkiem fajny.

Te kule są niesamowite. I tak banalne w wykonaniu.
Wystarczy Wam balon. Nakładamy na niego sznurek, klej. A kiedy klej wyschnie, przebijamy balon i już. Proste no nie?

Strasznie lubie szyszki.A kiedy znalazłam ten pomysł, wiedziałam, że sama go zrobię na święta. Lakierów mam pełno. Kombinacje niezliczone. Z brokatem, świecące w ciemnościach. Cudne! 

Znacie moje zamiłowanie do lampionów. Te zimowe są niesamowite. Strasznie lubię atmosferę jaką dają świeczki. Lampiony na wigilijny stół? Zawsze!

To też prosty i banalny pomysł. Niepotrzebną płytę tniemy na kawałki i przyklejamy do bombki. Do środka możemy dać kolorowy, błyszczący materiał.

Takie lampiony ostatnio widziałam w Pepco. Są świetne i wcale nie były drogie. Do tego świeczka i mamy coś cudownego. Znacie moje upodobania do lampionów :)

jak przerobić szyszkę na choinkę? Nic trudnego! Pomalujcie , dajcie do małej doniczki i już!

Do takiej dekoracji wystarczą kawałki drzewa. Potem trzeba wydrążyć miejsce na podgrzewacz, zapalić świeczkę i gotowe. Proste, prawda?

Zapach cynamonu w zimę jest po prostu cudowny! Dlatego ta dekoracja doda uroku waszym wigilijnym stołom, wystrojowi wnętrz.

Goździki i cytrusy to wspaniałe połączenie. W skórce pomarańczy robimy wzór i wbijamy goździki. Według mnie strzał w dziesiątkę .


Jak widzicie, wszystkie te dekoracje, są dosyć proste do wykonania. A wierzcie mi, przyczynią się do wspaniałej, świątecznej atmosfery w Waszych domach. Dajcie znać, które najbardziej się Wam podobają. A może macie jakieś swoje dekoracje? Piszcie :) 

Zdjęcia pochodzą ze strony dekoracyjne.info

5 komentarzy:

  1. Świetne pomysły na dekoracje. Zakochałam się w tych kulach <3 Spróbuję je zrobić. Nie ma nic lepszego niż ozdobienie otoczenia własnoręcznie.
    Pozdrawiam!

    aboutdriana

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pomysły a zarazem takie proste w wykonaniu :) Gdy niebawem będę się sama bawić w jakieś DIY skorzystam z któryś pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  3. O jaa! :D Wszystkie pomysły są super i z pewnością klika wykorzystam, szczególnie ten lampion mi się spodobał. :3
    zajrzyj koniecznie -> http://nothinghappenswith.blogspot.com/2015/12/julmas.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie te pomysły są super i na żywo wyglądają jeszcze lepiej niż na zdjęciach, a mi nie wiedzieć czemu spodobał się najbardziej chyba ten najprostszy, czyli choinki z szyszek :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie te pomysły są super i na żywo wyglądają jeszcze lepiej niż na zdjęciach, a mi nie wiedzieć czemu spodobał się najbardziej chyba ten najprostszy, czyli choinki z szyszek :D

    OdpowiedzUsuń