środa, 17 lutego 2016

Kartka z Pamiętnika #2

Minął kolejny tydzień. W piątek byliśmy z mamą w mojej ulubionej księgarni napić się czekolady. No i trochę posiedzieć. Przyniosłam swoje ręcznie robione zakładki. Koleś sprzedający tam powiedział, że jakbym robiła je na tak zwaną "produkcję masową", to mogliby je sprzedawać. Ja jednak chyba wolę robić zakładki dla siebie i znajomych. Większa frajda. Planuje zrobić o nic osobny post. Coś w stylu DIY. Ale jeszcze nie wiem.

Weekend minął spokojnie. W niedziele Grzesiek miał imieniny. Ale imprezy nie było bo po co. W dodatku się pochorował i dalej jest na antybiotyku. Masakra. Obym się nie zaraziła. No i były Walentynki. Niestety, nie udało nam się spotkać z Piotrkiem. Ale to nic. Wiem, jak bardzo mnie kocha.
W poniedziałek pojechaliśmy z mamą i Grześkiem do Manufaktury w Łodzi. Mama jechała do lekarza, a młody chciał wydać trochę kasy z osiemnastki. No to się załapałam. Zabawne, że jak on wybiera gry to ja nie marudzę, ale jak on ma wejść ze mną do księgarni to jest "możemy już iść?". Skończyło się na tym, że kupił dwie gry a ja dwa opakowania fasolek. O nich na bank zrobię posta. Bo niektóre są serio okropne... No ale ogólnie poniedziałek udany. Chociaż mama się śmiała, że nazwiemy go dniem "Dietę trafił szlak". W sumie... to ma rację.
Jednak najbardziej rozbawiło nas coś innego. Od stycznia nie piłam nic gazowanego. Więc kiedy wczoraj napiłam się pepsi, skomentowałam to tylko tak: "Ale to jest niedobre!". Dalej nie kusi mnie, żeby napić się gazowanego.
Przez panującą pogodę nie mam absolutnie na nic siły i chęci. Wczoraj dziwnych cudem dostałam ataku weny. I zaczęłam pisać posty z wyprzedzeniem. Aż jestem ciekawa co z nich wyjdzie.
A no i dzisiaj jest Światowy Dzień Kota. Jak przezywają mnie Neko (po japońsku- kot) to się liczy, że to moje święto? Dzisiaj mogę zawładnąć światem! A nie jednak poczekam z tym trochę. ;)
Prawie bym zapomniała. Dzisiaj ma urodziny Ed Sheeran. Jeden z moich idoli i ulubionych piosenkarzy. Wiec z tej okazji na blogu pierwszy raz ląduje piosenka.

https://www.youtube.com/watch?v=lp-EO5I60KA <3

2 komentarze:

  1. też już nie przepadam za gazowanymi napojami :/ wcześniej uwielbiałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pfffff, co do zawładnięcia światem - próbuj. Może Ci się uda. Ale ja to planuje od dawna i nie poddam się tak łatwo XD

    OdpowiedzUsuń