czwartek, 10 marca 2016

BEREK KSIĄŻKOWY-20 FAKTÓW KSIĄŻKOWYCH O MNIE

Do berka nominowała mnie Ula z askier-pisze.blogspot.com . Za nominację bardzo dziękuję <3
Lubie takie posty. Do tej pory na blogu były tylko jedne Fakty O Mnie. Cieszę się, że mam okazję napisać kolejne, tym razem książkowe fakty.





1. Jako dziecko uwielbiałam "Dzieci z Bullerbyn"

2. Pierwsza książka, w jakiej się zakochałam, to "O psie, który jeździł koleją"

3. Pierwszy film na podstawie książki, jaki obejrzałam w kinie, to "Szatan z siódmej klasy"

4. W podstawówce nie lubiłam czytać.

5. Moimi ulubionymi seriami, które mam w całości, są "Dary Anioła" i "Diabelskie Maszyny".

6. Do matury ustnej przeczytałam książki na telefonie.

7. Często czytam na telefonie. Teraz cały "Demoniczny cykl".

8. Przechodziłam przez fazę książek o Aniołach.

9. Uważam, że książki są jednym z najlepszych prezentów.

10. Nie czytałam "Władcy pierścieni".

11. Uwielbiam "Harry'ego Potter'a".

12. Miałam książkę z urodzin, którą komuś oddałam bo była nudna jak flaki z olejem.

13. Uwielbiam fantastykę, romanse z odrobiną akcji.

14. Nie przeczytałam chyba żadnego kryminału.

15. Nie wiem po kim odziedziczyłam miłość do książek, mama nigdy nie lubiła czytać.

16. Często mam kaca książkowego. Czytam książki, które wiem, że mi się spodobają i to pewnie dlatego.

17. Czasami płacze na książkach.

18. Kiedyś próbowałam napisać książkę.

19. Zawsze chciałam pracować w księgarni lub bibliotece.

20. Nie wyobrażam sobie życia bez książek.

4 komentarze:

  1. punkt dziesiąty i dwudziesty, nam się pokrywa :D Rożwnież nie przeczytałam ,,władcy pierścieni" nawet nie widziałam filmu :O Ale z pewnością nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "O psie, który jeździł koleją" to pierwsza książka, przy której płakałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także! Do dziś miło wspominam tą lekturę ;)

      Usuń
  3. "Dzieci z Bullerbyn" nie podobały mi się do tego stopnia, że nie dokończyłam książki o.O Tak się teraz zastanawiam i sama nie wiem skąd moja miłość do książek.. Raczej w genach tego nie otrzymałam :D Kilka punktów nam się pokrywa ;)

    OdpowiedzUsuń