wtorek, 8 marca 2016

Dzień Kobiet

Dzisiaj Dzień Kobiet! Więc wszystkim kobietą życzę wszystkiego co najlepsze! Pamiętajcie, jesteśmy piękne, urocze i silne!

W dzisiejszym poście, moje przemyślenia na temat prezentów od naszych kochanych Panów. Kwiaciarnie dzisiaj mają lepszy obrót niż w Walentynki! No albo chociaż podobny. Panowie bardzo często wybierają kwiaty na prezent. Ale ja w tym roku powiedziałam DOŚĆ! Mam nadzieję, że nie dostanę dzisiaj żadnego kwiatka. Ja wiem, że to w sumie najłatwiejszy prezent, ale o wiele bardziej wole jak kwiatki sobie rosną w spokoju. No więc co uważam za dobry prezent?


1. Czekoladki.
Ok, tyłek rośnie. Ale to czekolada! Która kobieta nie lubi czekolady? Istnieje taka? No więc czekoladki są naprawdę dobrym pomysłem. Poza tym nikt nie każe nam ich jeść od razu. Zawsze mogą zostać "Na czarna godzinę". A przecież każda kobieta wie, że taka nadejdzie.

2. Książka.
Jak dla mnie najlepszy prezent na wszystko! Uwielbiam czytać. Więc zaczęłam sobie żartować, żeby zamiast kwiatków każdy dał mi te 4zł. A ja sobie kupie książkę za to. Ciekawe, czy wezmą to na poważnie.

3. Zakupy.
Drodzy Panowie, a gdybyście zabrali swoje wybranki na zakupy? Tylko nie mówcie, że nie wytrzymacie tego chodzenia po sklepach. Chociaż u mnie i Piotrka sytuacja wygląda tak:
Piotrek: -Może kupimy Ci jakąś bluzeczkę?
Ja: - Nie no mam już tyle tego w domu.
Piotrek: -No to może coś innego?
Ja: -A może grę?
4. Romantyczny spacer i kolacja.
Zimno już nie jest. Przynajmniej u mnie. A wierzcie mi, że każda dziewczyna lubi chodzić na spacery. Taki spacer można zakończyć kolacją. Jeśli i Ona i On nie lubią restauracji, to nawet pizza się nada.

5. Kino.
Ja osobiście uwielbiam chodzić do kina. A okazję do tego mam rzadko. Nie musi być to żaden film romantyczny. Jeśli idziecie razem, bawcie się razem. Jeśli w Walentynki można było iść na Deadpoola, to już nic mnie nie zaskoczy.

6. Biżuteria.
Nie chodzi mi o nie wiadomo jakie drogie rzeczy. Ale pomyślcie sami. Kiedy dziewczyna dostanie powiedzmy taką bransoletkę, to za każdym razem kiedy na nią spojrzy, przypomni jej się Dzień Kobiet. A kwiatki postoją i trzeba będzie je wywalić.

Tak wyglądają moje propozycje. Dziewczyny pytanie do Was. Jaki wymarzony prezent chciałybyście otrzymać w Dzień Kobiet? Piszcie śmiało. Czekam na Wasze komentarze <3 

4 komentarze:

  1. Ja ogólnie nie obchodzę takich świąt, ale słodyczami nie pogardzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faceci najczęściej dają kwiatka, bo tak jest najprościej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dostałam,jak co roku róże i słodycze,więc szału nie ma;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dostałam,jak co roku róże i słodycze,więc szału nie ma;)

    OdpowiedzUsuń