czwartek, 17 marca 2016

Minirelaks

Jakiś czas temu odwiedziłam Biedronkę. W sumie szłam po chipsy dla brata. Ku mojemu zdziwieniu znalazłam nowości z Antystresowych kolorowankach. Zwą się Minirelaks.

Książeczki są, jak nazwa wskazuje, są dosyć mini. W sumie fajnie, bo bez problemu mieszczą się w mojej torebce. Obrazki są śliczne. Zabawne. Wyobraźnia aż sama zaczyna działać! Książki kosztują dokładnie 6,99 za sztukę. Jak na razie to najtańsze kolorowanki jakie znalazłam! Ja posiadam dwie. W kolekcji były jeszcze Harmonia, Szczęście, Spokój. Takie przynajmniej widziałam.






Bardzo fajne jest też to, że książeczki posiadają miejsca, gdzie możemy sobie też popisać. Napisać co nam się podoba. Przemyślenia, refleksję.
Kolorowanki naprawdę podbiły moje serce. Polecam je każdemu. Minirelaks daje tyle samo frajdy i odprężenia, co kolorowanki większych rozmiarów. Papier jest sztywny. Możemy malować pisakami czy cienkopisami bez strachu, że kartka się przebije, lub kolor odbije się na drugiej stronie. Naprawdę maga fajny sposób na spędzenie wolnego czasu.

6 komentarzy:

  1. Podobają mi się te kolorowanki, ale nie mam kiedy przy nich usiąść. Te wersje mini są rzeczywiście bardzo praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po całym dniu mycia okien z chęcią bym sięgnęła po taką relaksującą kolorowankę, choć ręce odpadają :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne na odstresowaniee :)
    sama posiadam takie :)
    zapraszam do mnie marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie książeczki, jak bardzo można się przy nich odprężyć! :)

    Zapraszam ♥
    http://tajemnicze--drzwi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja naprawdę podziwiam ludzi, którzy się przy tym relaksują, kiedyś próbowałam jedną taką zrobić i dostawałam szału że te elementy są takie małe :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo, takie małe są? U nas nie widziałam, a może jedną by się kupiło kiedyś. Pouczyłabym się kolorowania xD

    OdpowiedzUsuń