poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Najgorsze teksty na podryw

Drogie Panie. Czy chociaż raz zdarzyło się Wam usłyszeć ociekający wiochą tekst na podryw? Nie Wam jednej. Ostatnio rozmawiałam z koleżankami. Całkiem przypadkiem weszłyśmy na ten temat. Zainspirowało mnie to, do stworzenia mini rankingu najgorszych tekstów na podryw, jakie słyszą dziewczyny.

grafika mojego wykonania

MIEJSCE 10
Mam BMW
No cóż... są dziewczyny, na które taki tekst działa. Ale większość z nas nie ma na czole napisu "Jestem blacharą". Zupełnie nie rozumiem, po co faceci rzucają taki tekst. Co myślą, że jak zobaczymy kawałek blachy ze znaczkiem to będziemy miały kisiel w.... no.

MIEJSCE 9
Gdybyś była kanapką nazywałabyś się McBeauty
Jak miło, że porównujesz mnie z okropnym fast foodem. Uroczo wręcz... Tekst oklepany i nie znam ani jednej dziewczyny, która na to "poleciała". 

MIEJSCE 8
Rodzice robili cię chyba na łące , bo jesteś taka śliczna i naturalna
Zastanawiam się, czy to w ogóle potrzebuje mojego komentarza... Albo jakiegokolwiek komentarza. 

MIEJSCE 7
Masz naprawdę ładne niebieskie oczy. Niczym wartki strumień podczas pełni księżyca w lesie w Bieszczadach.
O... Mój... Boże... Naprawdę? Że facetom nie jest wstyd używać takich tekstów. Masakra. Osobiście wybuchnęłabym śmiechem. Nie byłam nigdy w Bieszczadach, ale nie nabrałabym ochoty tam pojechać po takim tekście.

MIEJSCE 6
Mam nadzieję, że masz patent ratownika. Bo zaraz utopię się w Twoich oczach.
Tak tak... MMMMmmhhhhmmmm. Oczywiście. Top sie top. Koła ratunkowego Ci nie rzucę. 

MIEJSCE 5
Czy twój ojciec był złodziejem? Bo skradł gwiazdy z nieba i włożył w twoje oczy
Nie mam pytań. Kompletnie..

MIEJSCE 4
Czy twój stary był saperem? Bo twoja figura jest bombowa!
....... Strzeliłabym w twarz za samo określenie "twój stary".

MIEJSCE 3
Masz może mapę? ...bo zgubiłem się w twoich oczach.
W tył zwrot i przed siebie na drugim skrzyżowaniu w lewo....

MIEJSCE 2
Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia? Ok, dla Ciebie jestem skłonny przejść obok jeszcze raz.
No najlepiej po torach... w trakcie jazdy pociągu. Masakra.

MIEJSCE 1
Hej mała, bolało jak spadałaś z nieba?
Nie, zmęczyłam się wchodząc po schodach z piekła.

Który tekst według Was jest najgorszy?
Spotkałyście się z jakimś?
Piszcie!

6 komentarzy:

  1. Świetne! Rozbroiłaś mnie dopiskami :D

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha :D padłam!
    Idealne dopiski, 3, 2 i 1 mnie zabiły ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na moje nieszczęście raz w życiu usłyszałam tekst z miejsca pierwszego! Nie wiem gdzie faceci znajdują takie teksty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To są zdecydowanie najgorsze teksty! Nikomu nie życzę ich usłyszeć!
    Kiedyś jeden chłopak próbował mnie wyrwać na dużą znajomość cyfr liczby Pi po przecinku O.o mega dziwne aczkolwiek oryginalnie
    i jeszcze kiedyś byłam świadkiem rozmowy między chłopakiem a dziewczyną w barze:
    -masz chłopaka?
    -mam
    -to teraz możesz mieć mężczyznę
    w sumie jak dla mnie zabawny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha aż mnie policzki bolą ze śmiechu. Ciekawe czy jakakolwiek dziewczyna czy kobieta dałabym się poderwać na takie słabe teksty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha aż mnie policzki bolą ze śmiechu. Ciekawe czy jakakolwiek dziewczyna czy kobieta dałabym się poderwać na takie słabe teksty.

    OdpowiedzUsuń