poniedziałek, 9 maja 2016

Kartka z Pamiętnika #7

W tym tygodniu blog obchodzi swój roczek! Nie zapomnijcie w weekend wpaść na Fanpage! Konkursy już się szykują. Mam nadzieję, że jeszcze chociaż kilka takich rocznic przede mną. Blogowanie daje mi wiele radości. Nawet kiedy nie mam czasu pisać, albo nie mam weny. No zdarza się każdemu przecież. Mimo to, pisanie, czytanie Waszych komentarzy, dyskusję z Wami, są dla mnie ogromnie ważne. Sama sobie z okazji urodzin bloga, życzę tak wspaniałych czytelników jakich mam do tej pory.



Szpital mamy minął szybko. Dziękuję wszystkim osobą, które mnie wspierały w tym ciężkim czekaniu. Miałam chwile słabości i strachu, bo to w takiej sytuacji przecież normalne. Teraz mama leży i... nie uwierzycie, czyta. Przez dwa tygodnie przeczytała cztery książki. A ja się męczę ze skończeniem Hobbita.


Komunia zbliża się wielkimi krokami. Sukienka jest, buty są, torebka i bolerko też. Ale ... zostaje fryzura. Kompletnie nie mam pomysłu co zrobić z włosami. I tak naprawdę dwa tygodnie będą tygodniami prób i błędów. Do pracy prostuję włosy, więc na okazję myślę o lokach. Albo takich uroczych falach.

Wielkimi krokami zbliża się tez Dzień Matki. Macie już upatrzone prezenty? Ja mam, ale na razie zostanie to objęte tajemnicą. Moja relacja z mamą jest dla mnie bardzo ważna. Staram się jej to pokazywać każdego dnia.

Już niedługo do drukarni ruszy pewien projekt. Skoro blog ma już rok czasu, pora na jakieś gadżety. Na razie wystartuje z zakładkami. Ostatnio robiłam mini projekty na mojej własnej drukarce, i nie wyglądają tak źle jakby mogły wyglądać. Jak tylko będę miała już gotowe zakładki z drukarni, roześle je do najbardziej aktywnych czytelników!



4 komentarze:

  1. Świetne zakładki :D Sądzę, ze na komunię warto iść w takiej fryzurze, w jakiej będziesz czuła się wygodnie. Jednak loki to też nie jest zły pomysł :3
    No i oczywiście - STO LAT STO LAT <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam /ksiazkiwpiekle.blogspot.com

      Usuń
  2. Czemu "tak źle"? Mnie się zakładki bardzo podobają! Gratuluję roczku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super pomysł z tymi zakładkami
    Pszczółka

    OdpowiedzUsuń