czwartek, 26 maja 2016

Kartka z Pamiętnika #8

Pierwsze urodziny bloga przebiegły bardzo fajnie. Konkursy cieszyły się sporym zainteresowaniem. Jeszcze raz dziękuje za udział wszystkim tym, którzy się ze mną cieszyli pierwszym roczkiem! Nagrody już poleciały w drogę. Jestem ciekawa kiedy je dostaniecie. Prawdopodobnie w czerwcu, lub na przełomie czerwca i lipca, ruszą kolejne konkursy! Więc bądźcie czujni i odwiedzajcie Instagrama i Fanpage!



Komunia kuzynki była wielkim hitem! Co prawda w lokalu odbywało się osiem innych komunii, i nasza sala była podzielona na trzy, ale bawiłam się rewelacyjnie. Jedzenie smaczne, nogi bolały od szpilek, bo przecież tylko moja ciocia umie rozkręcić tańce na komunii, ale było naprawdę bardzo fajnie. A jeszcze na początku niedzieli miałam ochotę zostać w domu.





Ostatnio nie mam czasu na blogowanie. Czasu, weny na pisanie. Masakra. Cały dzień spędzam w pracy, bite osiem godzin, Przychodzę i jestem tak zmęczona, że nie mam jak usiąść do pisania. Jak macie jakieś sprawdzone metody to dajcie znać. Cokolwiek co przywróci mi wenę na pisanie.

Dzisiaj Dzień Matki. Każdej Mamie życzę Wszystkiego Najlepszego. Bycie mamą to odpowiedzialność. Wiem to, chociaż sama nie mam jeszcze dzieci. Moja mama nie jedno z nami przeszła. I za wszystko jej ogromnie dziękuje.

Postanowiliśmy z bratem jakoś sprawić przyjemność mamie. Dać jej coś tak od serca. Poszłam więc poszukać na mieście czegoś ładnego i tak wróciłam do domu z książką oraz zestawem biżuterii.





A co Wy daliście swoim mamą?
No i macie dla mnie jakieś rady odnoście weny na blogowanie?

2 komentarze:

  1. Podarowałem mojej mamie świecznik zrobiony własnoręcznie,czekolade, oraz kartkę z życzeniami.
    Zapraszam też do mnie!:)
    z-innejperspektywynaswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bycie mamą to odpowiedzialność, ale i największe szczęście. Ten Dzień Matki jest dla mnie wyjątkowy, bo po raz pierwszy mogę świętować. :) A z własnego doświadczenia wiem, że jeżeli wybitnie nie ma się ochoty na imprezę, to będzie na niej świetnie.

    OdpowiedzUsuń