niedziela, 1 maja 2016

Moje ulubione kanały na YouTube

Każdy z nas ma swoje upodobania co do oglądanych filmików w necie. Niektórzy stawiają na muzykę, albo na koty. Dzisiaj chciałam Wam pokazać moje ulubione kanały na YouTube. Zaczynamy.

Uwielbiam Petera! Ma rewelacyjny głos i chyba potrafi zrobić cover każdej piosenki. Uwielbiam w jego wykonaniu zwłaszcza piosenki z bajek. Tarzan, Król Lew, Kraina Lodu. Ale ma też genialne wykonania piosenek Eda. Często podejmuje się piosenek filmowych i tu mamy na przykład Igrzyska Śmierci czy Hobbita.

Jedne z najlepszych rankingów na YouTube.  Na kanale możemy znaleźć notowania na przeróżne tematy. Od naukowych jak na przykład 5 faktów o diamentach, po filmy, bajki, piosenki, aktorów, piosenkarzy czy gry. Każdy znajdzie coś dla siebie. A naprawdę kanał jest rewelacyjny.

Chyba jedyny kanał kulinarny w moich subskrypcjach. Rosanna jest zabawna, trochę dziwna. ale w rewelacyjny sposób pokazuje, jak można przygotować w domu różne smakołyki. Pierożki z filmu Kung Fu Panda, albo lizaki z BB-8! Uwielbiam oglądać jej filmiki.

Polski kanał z mega ciekawymi ciekawostkami. Dafuq bierze na warsztat różne filmy i seriale. Zarówno polskie jak i zagraniczne. jego filmiki są bardzo ciekawe. Znalazłam ten kanał przeglądając kiedyś Kwejka i akurat natknęłam się na filmik o ciekawostkach z Harry'ego Pottera.

Kolejny polski kanał. (Polak też potrafi, a co.) Na kanale znajdziemy ciekawostki, ale ze świata nauki. Poznamy kosmos, dziwne zjawiska, niespotykane wierzenia, dziwne zdarzenia. Opowieści ze świata kryptozoologi. Naprawdę ciekawy kanał. Niektóre ciekawostki mnie przerażają, ale są ciekawe.

To ostatni już kanał na dziś. Od Debby zaczęłam się uczyć rysować. Zwłaszcza włosy. Bardzo lubię jej filmiki. Ma wielki talent, nie tylko w rysowaniu. Polecam każdemu, kto chce się podszkolić we władaniu ołówkiem i kredkami.

Znacie jakieś z tych kanałów? Przyznam się, że gdyby nie one, to chyba nie wchodziłabym na Youtube. A jakie są Wasze ulubione kanały? Piszcie, może znajdę znowu coś dla siebie.

2 komentarze:

  1. Ciekawy pomysł, jednak według mnie trochę krótki. Ja na youtube bardziej wolę oglądać ciekawostki ale też gameplay-e z gier czy skróty jakiś wydarzeń sportowych. Ulubionym youtuberem jest Judimakefun czy również kanał inne medium albo Isamuxpompa

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo rzadko oglądam coś na YT - nie mam swoich ulubionych kanałów. Córa nadrabia za mnie, nauczyła się już nawet obsługiwać wyszukiwanie głosowe, zawsze znajduje wszystko, na co ma ochotę. W niej nadzieja ;)

    OdpowiedzUsuń