wtorek, 6 grudnia 2016

Winter Nails, czyli pomysły na zimowe pazurki.

Od jakiegoś czasu posiadam zestaw do tworzenia hybryd. Fajna sprawa. I chodź nie jest to łatwe, można dojść do wprawy. Przed nami zima. Ta kalendarzowa za parę dni, bo śnieg zaczął padać już jakiś czas temu. Zimowych stylizacji na paznokcie w internecie jest pełno. Popatrzyłam, poprzeglądałam, wybrałam najfajniejsze.
Zimowe stylizacje wcale nie oznaczają, że pazurki mają być niebieskie, albo białe. Szarość, czerwień czy brązy też sprawdzą się w tym sezonie. Ze wzorkami możemy szaleć. Kropki, paski, wodne naklejki, ombre czy brokaty. To wszystko sprawdzi się na zimę.









Nie jestem fanką wielkiego zdobienia paznokci, nakładania wielkiej ilości diamencików i w ogóle. Ale jeśli Wy to lubicie, to niech nic nie stoi Wam na przeszkodzie. Zima to piękny czas i pomysłów na paznokcie możemy mieć naprawdę pełno. A jeśli nie macie, to kosmetyczka w salonie na pewno Wam podpowie. Albo Internet.
Piszcie śmiało jakie są Wasze ulubione zimowe stylizacje.

6 komentarzy:

  1. super inspiracje ;-)
    dzisiaj zabieram się za moje świąteczne pazurki! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pazurki, a ja cały czas mam krótkie :(

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne wzory! Ja aktualnie jestem na etapie zapuszczania, gdyż moje stały się ostatnio bardzo łamliwe. Na pewno gdy będą trochę dłuższe, wykonam któryś z tych pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam motywy świąteczne na paznokciach, teraz pozostaje mi zapuścić i spróbowac wykorzystac któryś z nich

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie nie długo mam się wybrać do kosmetyczki i właśnie pod sunełaś świetne pomysły.A u mnie haul+ konkurs , także wpadaj i bierz udział bo na prawdę warto.
    http://malgosianablogu.blogspot.com/2016/12/1-blogmas-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że na pewno któryś z tych pomysłów wykorzystam, najbardziej podoba mi się pomysł pierwszy! u mnie z kolei świąteczne słodkości, zapraszam :) http://noshameless.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń