Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

środa, 23 września 2015

Mała rzecz, wielka radość.

Wczoraj rano odwiedził mnie listonosz. Przyniósł mi paczkę z pewnego fantastycznego sklepu. Nie tym razem nie była to książka.
Razem z Piotrkiem postanowiliśmy zrobić mojej mamie prezent. Strasznie dużo pracuje, nie może sobie pozwolić na zbyt wiele przyjemności. Wrzesień zawsze jest ciężki, zwłaszcza kiedy trzeba kupić całkiem nowe książki do szkoły. Więc zrobiliśmy jej niespodziankę.
Bycie mamą nie jest proste. Mimo,że nie mam swoich dzieci, wiem ile to obowiązków. Nawet jak dzieci są starsze. Mieliśmy nadzieję, że sprawimy jej tym wielki uśmiech na twarzy. I nie pomyliliśmy się...

Bransoletki pochodzą ze sklepu Sezon24.pl . Prowadzi go siostra Piotrka. W sklepie znajdują się nie tylko bransoletki czy inna biżuteria.Ale i różne sprzęty AGD czy RTV. No ale skupmy się na jednym. Wszystkie bransoletki są cudowne. I naprawdę ciężko było mi dokonać wyboru. Jednak moje serce podbił jadeit. Za to mamie sprezentowaliśmy Noc Kairu.











Cała akcja z niespodzianką oczywiście się udała. Mama była niezwykle zadowolona i ciągle się uśmiechała. To takie fajne, że taka mała rzecz, potrafi wywołać tak wielki uśmiech.



Słowo na...czekajcie co dzisiaj jest? A ... środa. A więc słowo na środę.
Zachęcam Was do polubienia mojego Fanpage'a którego znajdziecie TUTAJ. Nie, nie chodzi o same lajki, żeby się zaraz hejty nie posypały. Chodzi o to,że planuje wprowadzić pewne konkursy. I pierwsze szczegóły czy wzmianki o nich, będą pojawiać się właśnie tam. Więc chce abyście byli na bieżąco.



To wszystko na dzisiaj.
Trzymajcie się ludki <3

5 komentarzy:

  1. Śliczna ta bransoletka, zaraz coś popatrze i moze też zamówie dla mojej mamy :)
    http://aleksandraaa6.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znałam wcześniej ten strony jest bardzo ciekawa ;)
    bardzo bardzo podobają mi się te pastelowe bransoletki :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie znałam tej strony wcześniej, ale bransoletki są śliczne 😊
    Photo-andyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej, to bardzo miło z Twojej strony, miło jest być powodem uśmiechu na ustach swoich bliskich :). I wybrałaś śliczne bransoletki, cudowne te w pastelowych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne bransoletki

    http://malinowaczekoladka98.blogspot.com/2015/09/jesienny-zakochaniec.html

    OdpowiedzUsuń