Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

piątek, 4 września 2015

Tajemnicza paczka i zalety konkursów

                Wczoraj rano odwiedził mnie kurier z tajemniczą paczką. No dla mnie tajemnicza ona nie była, ale i tak cieszyłam się jak dziecko otwierając ją. Bo kto nie lubi dostawać prezentów? 


Zacznijmy od początku. Na początku wakacji znalazłam na Facebooku post. Świat Książki organizował konkurs. Przez całe wakacje rozdawali darmowe książki. Więc stwierdziłam... a co mi tam? Przecież to darmowe. Mogę wysłać, a jak nie wygram to mówi się trudni i żyję się dalej. Przez pierwsze dwa tygodnie od wysłania zgłoszenia, codziennie sprawdzałam wyniki czy przypadkiem na liście zwycięzców nie ukażę się moje nazwisko.No i w końcu... TAM TAM TAAAMMM. Wygrałam książkę.

No to teraz część druga posta. Dlaczego warto brać udział w konkursach? 
A no odpowiedź jest prosta.
Większość konkursów jest darmowa. Poważnie. Wymaga to od Was jedynie zgłoszenia. Więc czemu odebrać sobie szansę na wygraną? To tak jak z Lottkiem. Każdy chce wygrać. Ale żeby wygrać trzeba zagrać. No nie?
Nagrody. Jednych interesują kosmetyki, innych ciuchy, a innych książki. Sami decydujemy w jakich konkursach bierzemy udział i o jakie nagrody gramy. W szkole często brałam udział w konkursach. Albo recytatorskich albo plastycznych. Zdarzały się też te na które szliśmy połową klasy bo dostawaliśmy za to oceny.
No i Sama radość z wygranej. Samo branie udziału w konkursach jest fajne. A jeszcze jak się coś wygra... Mmmm. Ja zawsze lubiłam konkursy i wiem,że będę je lubiła. Już szykuje się do kolejnego związanego z Opolem. Może uda się wygrać ;)

7 komentarzy:

  1. Mi jeszcze nigdy nic nie udało się wygrać, ale kto wie :)
    Zapraszam na świeży post kllaudy.blogspot.com obserwujemy? :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje
    mozesz mi pomoc i poklikac ? http://faashionpashion.blogspot.com/2015/09/39-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Posiadam swój własny sklep internetowy i również zdarzyło mi się wysłać kilka paczek tajemniczych do moich klientów. Ogólnie najczęściej korzystam z usług brokera kurierów gdyż jestem zdania, że jest to dla mnie najlepsza opcja. Do tego od razu znam cenę za wysyłkę https://www.sendit.pl/cennik/cenniki-krajowe/dpd więc taka opcja jest najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tajemnicze paczki są najlepsze gdyż nigdy nie wiemy co się w nich znajduje. Muszę powiedzieć, że jak dla mnie świetnie sprawdzają się duże paczki, gdyż właśnie takie najczęściej wysyłam. Nawet czytałam na stronie https://www.sendit.pl/blog/jak-wyslac-duza-paczke to jak można wysłać dużą paczkę.

    OdpowiedzUsuń