Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

czwartek, 18 lutego 2016

COURTSHIP BOOK TAG

Dzisiaj TAG, do którego nominował mnie Kuba
















Co prawda Walentynki już minęły, ale to nie znaczy, że nie możemy dodawać miłosnych postów ;)


1. ZAUWAŻENIE - książka, którą kupiłam ze względu na okładkę
źródło
2. PIERWSZE WRAŻENIE - książka, którą kupiłam ze względu na opis

Ok, przyznaje. Nie chodziło tylko o opis. Znalazłam książkę na targowisku za 5 zł. A na odwrocie jest cena 30 zł. Podeszłam do mamy z tekstem "Mamo daj 5 zł.". Dała. A potem się dziwiła, bo nie wiedziała, że to na książkę. I to taką książkę. 

3. SŁODKIE ROZMÓWKI - książka z niesamowitym stylem pisania
źródło
Nie mogę się nachwalić tą książką. Zresztą wiedzą to moi znajomi i stali czytelnicy bloga. Pojawiły się dwie pierwsze recenzję Malowanego Człowieka, i dwa posty z cytatami z księgi pierwszej i drugiej.

4. PIERWSZA RANDKA - pierwszy tom serii, który od razu sprawił, że chciałam sięgnąć po kolejny

Nic dodać nic ująć. Po prostu od pierwszej części, zakochałam się w całej trylogii. Cassandra Clare jest po prostu cudowna, a jej książki niesamowite.

5. NOCNE ROZMOWY TELEFONICZNE - książka z którą przetrwałam noc
źródło
To było któregoś lata. Jak było tak gorąco, że spać się nie dało. 

6. ZAWSZE W MYŚLACH - książka, o której nie mogę przestać myśleć
źródło
Naprawdę nie mogę przestać o niej myśleć. A to dlatego, że nie mam kiedy jej skończyć. Po prostu zawsze wyskakuje mi coś, co zabiera mój czas na czytanie. A książka rewelacyjna.

7. KONTAKT FIZYCZNY - książka, którą kocham za towarzyszące mi przy niej uczucia
źródło
8. SPOTKANIE Z RODZICAMI - książka, którą mogę polecić rodzinie lub znajomym
źródło
9. MYŚLENIE O PRZYSZŁOŚCI - książka, którą będę czytać jeszcze wiele razy w przyszłości
źródło
Na przykład swoim dzieciaczkom ;) W przyszłości :D

10. DZIELIMY SIĘ MIŁOŚCIĄ - kogo taguję :)
Ksiazkomiloscimoja.blogspot.com
magicznerecenzje.blogspot.com
ksiazkowy-swiat-niki.blogspot.com

2 komentarze:

  1. Dziękuję za nomimację :D. Wow, nigdu nie pomyślałabym, że "Księga wiedzy czarodziejskiej" mogłaby być gdziekolwiek za 5 zł. Zazdroszczę ;). Fajnie czasami znaleźć takie perełki za tanią cenę :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Musiałabym zrobić drugie podejście do "Malowanego człowieka". Czytałam na studiach i w sumie przeczytałam, ale pamiętam z tej książki tylko słowo "runy" i to by było na tyle :)

    OdpowiedzUsuń