Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

czwartek, 5 września 2019

Nowy początek

Najlepszy czas na działanie jest TERAZ! – Mark Fisher

   Podobno jeśli myślisz o czymś bardzo długo, to powinno się coś w tym kierunku zrobić. Nie wiem ile myślałam o powrocie na bloga. Długo. Za każdym razem jednak rezygnowałam ze strachu, że nie podołam. Posty nie będą regularne, nie będę miała weny na pisanie. A dzisiaj pomyślałam.. chrzanić to! Robię coś dla siebie! Wracam do czegoś co sprawiało mi przyjemność.

   Nie ma czegoś takiego jak "nowa ja - nowy blog!". Po pierwsze dlatego, że zakładanie miliona blogów jest bez sensu, a po drugie dlatego, że w tym miejscu jest mnóstwo wspomnień. Poznałam niesamowitych ludzi, z którymi kontakt mam do dziś. Nie umiałabym się całkowicie odciąć od tego miejsca. Tak się po prostu nie da.

   Zmieniłam się ja, zmienił się mój styl pisania. Ale to logiczne. Ostatnie posty pojawiły się ponad dwa i pół roku temu.  To naprawdę wiele czasu. Czy zmieni się blog? Na pewno. Dalej będę pisać o książkach. Myślę, że głównie na tym się skupię. Może pojawi się jeszcze wzmianka na temat mojej nowej pasji, jaką stał się cosplay, ale nad tym muszę jeszcze pomyśleć. Nie obiecuje Wam, sobie, nikomu, że posty będą pojawiać się regularnie. Nie obiecuje, że czytając posty nie złapiecie się za głowę myśląc "Co ona piszę?". Obiecuje sobie samej, że znowu będę robić to co sprawiało mi radość.

   Niby krótka notka, a obudziła coś, co od dawna było uśpione. Ciesze się, a dopiero napisałam parę krótkich akapitów. Mam nadzieję, że będziecie mi towarzyszyć w tym  powrocie.

Trzymajcie się.
Cześć. 

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Będę do Ciebie pisać z pierdołami, zobaczyć!

      Usuń
  2. Na wznowienie bloga czekałam dwa lata. Świetna wiadomość jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń