Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

czwartek, 6 października 2016

Space Book Tag

Tag znalazłam u Agnieszki z Książka od kuchni. I musiałam go podkraść. 



SŁOŃCE – książka z gorącym bohaterem/bohaterką
Jace Wayland Herondale Lightwood Morgenstern.. po prostu Jace! W końcu jego moc Niebiańskiego Ognia była.. gorąca..

MERKURY – mała, lecz dobra książka
Wyspa Potępionych. Nie jest to wielka książka, żadna cegła. Ale naprawdę mnie się ogromnie podobała. Co zresztą możecie przeczytać w recenzji.

WENUS – książka z dobrą główną bohaterką
O matko jak wiele jest takich książek! Miasto kości z Clary, Mechaniczna księżniczka z Tess, Anioł z Willow. Można wymieniać i wymieniać

ZIEMIA – dość duża, ale przyjemna
Pani Noc.

MARS – książka bliska Twojemu sercu
Nie ma jednej. Mam bardzo dużo ulubionych i ukochanych książek. Również kilka bliskich mojemu sercu. Ale uwielbiam tak naprawdę uwielbiam Mechanicznego Anioła i całą serię Diabelskich maszyn.

JOWISZ – największa cegła w twojej biblioteczce
Ponownie... (chyba, nie mam pewności czy nic nie jest większe) Pani Noc.

SATURN – książka nie z tej Ziemi
Pierwsze co przychodzi mi na myśl to W ramionach gwiazd. Akcja książki dzieje się w kosmosie i na innej planecie.

URAN – niezła książka z niebieską okładką
Na początek pomyślałam, że będzie tu pasowała książka Harry Potter i Zakon Feniksa. Ale pomyślałam, że dużo bardziej wolę Więźnia Azkabanu. No bo jak mogli mi zabić Syriusza?! Więc do tego punktu przypisuję książkę Harry Potter i Więzień Azkabanu z nową okładką. Nie wiem jak Wam, ale mnie się strasznie podobają te nowe okładki!


NEPTUN – najdłuższa seria z całej kolekcji
Zaczęłam zbierać z mamą książki Sparksa i na chwilę obecną mam dziewięć i jedna zamówiona. Do dwudziestu troszkę brakuje.

Jestem ciekawa Waszych odpowiedzi, wiec piszcie w komentarzach koniecznie! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz