Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

czwartek, 3 listopada 2016

Coffee Book TAG


Czarna kawa: Seria, w którą ciężko się wbić, ale ma wielu fanów.
W sumie to nie seria, a książka. Drzewo Migdałowe. Dostałam w prezencie, jeszcze nie przebrnęłam, ale moje znajome zachwycone.

Miętowa mocha: Książka, która zyskała większą popularność w zimę lub inny uroczysty czas w roku.
Przychodzi mi na myśl Opowieść wigilijna.

Gorąca czekolada: Twoja ulubiona dziecięca książka.
O psie, który jeździł koleją.

Podwójne espresso: Książka, która trzymała cię na krawędzi fotela od początku do końca.
Nie sama książka, ale przez dluugi okres czasu piszę opowiadania własne z Klaudią, która jest autorką bloga K jak Klaudia.

Starbucks: Książka, którą widzisz wszędzie.
Ostatnio jest to kolorowanka Imagimorphia.

Hipsterska kawiarnia: Książka wydana własnymi staraniami autora.
Niestety nie mam pomysłu co tu wpisać.

Ups! Przypadkowo dostałam bezkofeinową… Książka, po której spodziewałeś się więcej.
Być jak płynąca rzeka.

Idealne połączenie: Książka lub seria, która była zarówno gorzka, jak i słodka, ale ostatecznie przypadła ci do gustu.
Diabelskie Maszyny.

1 komentarz:

  1. TAG bardzo przypadł mi do gustu, uwielbiam kawę! Nawet pokusiłam się o jego zrobienie (http://ksiazkiwpiekle.blogspot.com/2016/11/tag-from-hell-5.html)
    Pozdrawiam // ksiazkiwpiekle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń